miercuri, 29 decembrie 2010

Ganduri in final de an 2010

Multumesc ! :)

... vietii ce mi-a scos in cale piedici pe care sa le pot trece, oferindu-mi ocaziile unui bun antrenament :)
... oamenilor buni care mi-au dat putere, m-au sustinut si ajutat :)
... si celor care lovindu-ma cu buna stiinta, mi-au aratat ca spre deosebire de ei eu inca mai am suflet. Motiv pentru care simt durerea. Prin urmare, inca nu m-am dezumanizat! :)
... celor care mi-au iertat greselile trecand peste, fara a-mi purta ranchiuna :)
...'fiorosilor' ce m-au determinat sa-mi scot coltii fara remuscare constatand eu insami astfel ca stiu si pot si eu sa musc :)
... oamenilor importanti din viata mea (se stiu ei care)! :)la care tin si pe care-i pretuiesc!
... anului 2010 ca nu mi-a oferit cataclisme! :)
... anului 2011 ce se promite a fi un an mai bun! :)
... mie insami, pentru ca n-am uitat sa pretuiesc, sa simt, gandesc, sa scriu aceste randuri! :)
... pentru ca n-am uitat ce este bunul simt.. :)
... pentru ca stiu ca de la viata nu primesti totul ca si cum ti se cuvine! :)
Si pentru ca inca imi mai place sa ofer celor din jur cat mai mult din ce am bun in mine!