duminică, 30 mai 2010

Suntem vinovati

Pentru ca am invatat sa-i invinovatim pe altii pentru greselile noastre!
Pentru ca asteptam sa se schimbe altii intai, cand ceva nu ne mai place!
Pentru ca am invatatat sa criticam, sa judecam si sa lovim fara sa gandim!
Pentru ca suntem aspri. Si dorim sa plateasca altii pentru neimplinirile noastre!
Suntem vinovati. Pentru ca negam propria implicare in vinovatie!
Pentru ca muscam, lovim, certam fara niciun fel de retineri!
Pentru ca am invatat sa facem doar ceea ce ne place!
Si nu ne mai pasa daca-n urma noastra raman suflete lovite, luxate, mutilate!
Am invatat sa fim rai cu altii cautand fericirea...si nu pricepem ca nu facem decat sa acumulam neimplinirea!
Am invatat sa suferim doar pentru durerile noastre si nu reusim decat sa schimonosim consistentele noastre!
Suferim doar pentru noi, si nu ne mai pasa ca traim printre altii.
Pentru ca tot ce ne intereseaza este doar ne/FERICIREA noastra!